احسانینا

وبلاگ شخصی منه

احسانینا

وبلاگ شخصی منه

دلنوشته و خاطرات من

طبقه بندی موضوعی

کار در خدمات فرش حرم

شنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۴۶ ب.ظ

یه چند روزیه که میرم سرکار جدید تو خدمات فرش حرم .

کار سنگینیه شاید برای من که تازه داره میرم با اینکه شیفت شب هستم بازم خیلی سخته طوری که میام میوفتم و 10 ساعتی میخوابم .

شاید تنها چیزی که باعش شده تا الان انصراف ندم .

کار تو حرم و کنار امام رضا بودنه .

تو مجموعه که وارد شدم روال کاری اینطوریه نیروهای جدید رو تا جایی مه بتونن کار میکشن .

اونایی که مدت زمان بیشتری سابقه دارن مسئوول هستن و فقط کارشون دستور دادن و نظارت هست .

حالا قراره که یه تغییراتی ایجاد بشه تو مجموعه .

ایشالا که بهتر بشه .

حالا همین کار من تو حرم باعث میشه داستان های زیادی رو ببینم و ایشالا اگه حوصله تایپ داشتم .

اینجا به اشتراک میزارم .

نظرات  (۱۳)

من خیلی میخوام مثل شما خادم فرش حرم بشم ولی نمیدونم چطوری میشه این کارو کرد
سلام چگونه می توانم درخدمات فرش ثبت نام کنم
سلام من میخاهم خادم فرش بشم باید چکار کنم

سلام شرایط خادم فرش شدن چیه؟
سلام.دوستانی که میخوان خادم فرش بشن باید برن موسسه قسمت دفتر بسیج ثبت نام کنن اگه نیرو خواستن پیام میدن.موسسه کنار دفتر امانات بست طوسی هست.(بیرون حرم)

سلام استخدامی جدید نیرو خدمات فرش حرم امسال برج چند هست و آدرس ثبت نامش کجا هست؟

۲۴ خرداد ۹۹ ، ۱۴:۳۸ علی مسن آبادیان

چگونه ثبت نام کنم

۰۷ مرداد ۹۹ ، ۰۳:۵۵ احسان سعیدی

انشالله ماهم گوشه از نوکرای امام رضا با فرش جمع کردن و فرش پهن کردن میشم.❤🧡💛💚💙💜

چگونه میتوانم در خدمات فرش حرم استخدام شوم 

 

سلام من ثبت نام کردم کی جوابش میاد؟

۱۷ آذر ۰۱ ، ۲۳:۳۹ سید علیرضا موسویان

دوست دارم خادم فرش باشم لطفن من ثبت‌نام کنید متشکرم09119998354/09395667062

۱۷ آذر ۰۱ ، ۲۳:۴۰ سید علیرضا موسویان

دوست دارم خادم فرش باشم لطفن من ثبت‌نام کنید متشکرم09119998354/09395667062

سن باید برای خدمات فرش چقدر باشه؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی