احسانینا

وبلاگ شخصی منه

احسانینا

وبلاگ شخصی منه

دلنوشته و خاطرات من

طبقه بندی موضوعی

یه سال دیگه هم گذشت

جمعه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۳، ۰۶:۰۳ ب.ظ

یه سال دیگه هم در حال گذشت هست از دفتر زندگی ما و تا هفت رو دیگه وارد سال جدید میشیم .

اه ه ه ه  که چقدر سریع میگزره انگار که همین دیروز بود نوروز 93 یا حتی سال قبل یا دو سال قبل .

مثل یه چشم بر هم زدن میگزره و تنها چیزی که میمونه برامون استهلاک جسمانیه .

روز به روز ضیعف تر تا حدی که به زوال کشیده میشیم .

تنها کاری که میشه کرد اینه که تمام سعی و تلاشت رو بکنی تا تو کهن سالی یه زندگی بدون مشکل داشته باشی تو این خراب شده .

عجب سالی بود امسال برای من پراز فراز و نشیب پر از پستی و بلندی

بعد سه سال کنکور دادن رتبه ام فرقی نکرد .

نمیدونم چرا چه مشکلی وجود داشت نمیدونم چرا هیچوقت تست زن خوبی نبودم .

شانس هم یارم نبود .

بعد دوسالی که خودمو انداختم یه درس تا سربازی مشکلی پیش نیاد .

تابستون قبول شدم دیگه حالم به هم میخورد از هرچی تسته ازینکه سه سال کتاب تکراری خوندم .

اومدم ازاد ثبت نام کردم تا یه مسیر دیگه رو برای تحصیلات طی کنم .

درست زمانی که موقع ثبت نام حضوری شد .

از فتا ابلاغیه اومد و سیر دادگاه و ...

دو ماهی ذهنم مشغول این بود و جلوی خونواده شرمنده تو فامیل میگفتن مگه چی میزاشتی واسه دانلوود  ..

والا این همه سایت موزیک و فیلم خیلی هاشونم بدون مشکل کار میکنن نمیدونم یه موزیک ویدیو از جنیفر لوپز اینقدر جرمه که ممکنه ادمو دادگاهی کنن این همه ادم مجرم تن فروش و مواد فروش و جرم هایی بدتر تو جامعه و فضای مجازی وجود داره ولی نمیدونم چرا به اونا رسیدگی نمیکنن شاید اونا اشنا دارن و من ندارم ....

اگه عدالت قراره باشه باید برای همه باشه نه فقط یه گروه از مردم .

از این موضوع که رد بشیم البته من اون دنیا حال اونا رو میگیرم ولی میدونم خدایی هم هس که این دنیا حالشونو بگیره .

اون استانی جنوبی خیلی گردوخاک زیاده امیدوارم طرف خفه شه ...

حالا با وثیقه اومدم بیرون و دانشگاه ثبت نام کردم رشته ای وجود خارجی نداشت و میگفتن به حد نصاب نرسیده ..

اینم از دانشگاه ازاد سه ماه رفتم سر کلاس های گرایش دیگه نشستم ولی بعد سه ماه با انتخاب رشته ام موافقت نکردن .

خلاصه انصراف دادیم و شهریه رو پس گرفتم بغیر از یه مبلغی که ندادن و

بهمن ماه یه رشته بهتر ثبت نام کردم . الان مشغولم و....

خلاصه چند تا نصیحت اول اینکه درساتونو خوب بخونین اگه دانش اموزین تا دولتی یا غیر انتفاعی قبول شین . ازاد به هیچ وجه توصیه نمیشه یه چیزایی دیدم تو ازاد ..


دوم اگه وبمسترین فقط قانونی کار کنین اگه خواستین غیرش کار کنین .

1000% نکات ایمنی رو رعایت کنین .

سوم رو شما بگین .

شرمنده من هر چند ماهی میام یه مطلب میزارم .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۲/۲۲
ehsanina

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی