احسانینا

وبلاگ شخصی منه

احسانینا

وبلاگ شخصی منه

دلنوشته و خاطرات من

طبقه بندی موضوعی

ازمون 11 اسفند

جمعه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۱، ۰۳:۵۳ ب.ظ
امروز ازمون کانون برگزار شد.

نمیدونم این چی وضعیه زمانیکه درس نمیخونی ترازت افزایش پیدا میکنه.

ولی زمانیکه روزی 5 ساعت کمکم درس میخونی.

تراز افت میکنه.

این مواقع یه خودم شک میکنم و به کانون اقای قلم چی.

دو هفته وقت صرف میکنم این میشه.

اصن اعصاب ندارم اهههه

سگ تو روحشون.

با این ازموناش


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۱۲/۱۱
ehsanina

نظرات  (۲)

من گزینه2یی هستم.من که خوندن و نخوندنم فرقی نمیکنه.یه روز معادل کنکورم میشه300،یه روز 12000!!!!!!!!!
۱۲ اسفند ۹۱ ، ۱۳:۳۹ احسان برادری از بلوغ
سلام . مطلب جدید سایت بلوغ را با عنوان زیر بخوانید :
" دور شدن امید از همراه حقیقی ( قسمت اول ) "

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی