احسانینا

وبلاگ شخصی منه

احسانینا

وبلاگ شخصی منه

دلنوشته و خاطرات من

طبقه بندی موضوعی

باز اومدم

دوشنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۱، ۱۲:۰۳ ب.ظ
سلام به همه ی شما من باز اومدم

خب الان بیکارم که اومدم اپ کردم 

خب از چی بگم . از خودم فعلا که اوضاع میگذره منم بیکار این اینترنت و فیس بوک میچرخم .

این روزا بدجور وقت میگذره و من نمیدونم چرا؟ کار مثبتی نمیکنم .


راستی میدونی چرا بزرگترا ما رو درک نمیکنن.

فعلا خسته شدم

بعدا اپ میکنم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۴/۲۶
ehsanina

نظرات  (۱۷)

۲۷ تیر ۹۱ ، ۰۵:۴۰ احسان برادری از بلوغ
سلام
تا اینجا اومده بودم گفتم بی سلام رد نشم
اینی که گفتی چرا بزرگترا ما رو درک نمی کنن ؟
خوب نمی دونم خوندین نامه سرگشاده بلوغ به بزرگترا رو یا نه؟
۱۱ مرداد ۹۱ ، ۲۰:۳۰ دعوتی از بلوغ
با سلام
آپ جدید بلوغ رو وقت کردین بخونین. عزیزی به اسم" آرام " برامون نامه فرستاده با این تیتر :
"من حجاب دارم ولی معشوق من ،حجاب را دوست ندارد ، شما بگویید چه کنم ؟ "
۱۹ مرداد ۹۱ ، ۱۸:۲۸ دعوتی از بلوغ
با سلام
عنوان مطلب حدید بلوغ :
چت بلوغ با رتبه 19 کنکور (هدف از دانشگاه رفتن و انتخاب رشته و…….)
آپ جدید بلوغ رو حتما بخونین . یا دانشگاه رفتین یا میخاین برین یا کسی ازتون کمک بخاد. شاید مفید باشه.
۲۴ مرداد ۹۱ ، ۱۵:۴۸ سلامی از بلوغ
سلام
بلوغ رو وقت داشتین سری بزنین . عنوان مطلب جدید:
اینجا مجهز به دوربین تصویربرداری است . مواظب باشید .
۱۷ شهریور ۹۱ ، ۰۳:۲۳ دعوتی از بلوغ
سلام و وقت بخیر
چرا برا شروع هر کار خوبی فردا فردا میکنیم؟
آپ جدید بلوغ رو با عنوان زیر بخوانید .
کفتر بازی بلوغی ۴ ( تسویف دام موثر شیطان )
۲۹ شهریور ۹۱ ، ۱۸:۴۱ اطلاع رسانی بلوغ
سلام. چت خواندنی بلوغ با یک دختر دانشجو منتشر شد .(ظلم هایی که در خلقت به دخترا شده).
وقت کردین سری بزنید.
ضمنا اگر نمی خواهید به روز رسانی های بلوغ رو بهتون خبر بدیم حتما اعلام کنید تا با اصلاح لیست دعوتی های بلوغ دیگه مزاحم نشیم.
۰۵ مهر ۹۱ ، ۲۱:۲۲ اطلاع رسانی بلوغ
با سلام و عرض اردت خدمت همه عزیزان بلوغ
در پی درخواست های دوستان ، و به جهت ارایه مطالب با کیفیت مطلبوب ، وبلاگ ” بلوغ راهی به سوی آسمان ” سایت شد. سایت بلوغ راهی به سوی آسمان به آدرس
blugh.ir
خواهشمندیم ضمن اطلاع رسانی به همه خوانندگان بلوغ ، چنانچه بلوغ جزو لینک های شما می باشد ، آدرس جدید رو اصلاح بفرمایید
۱۰ مهر ۹۱ ، ۲۰:۴۷ دعوتی از بلوغ
آپ جدید سایت بلوغ رو با عنوان زیر بخوانید :
قسمت دوم چت بلوغ با دختر دانشجو (چرا خانم نمیتونه قاضی بشه؟ )
۱۸ مهر ۹۱ ، ۰۳:۰۴ اطلاع رسانی بلوغ
با سلام
لطفا آپ جدید بلوغ رو با عنوان زیر بخوانید.
آی کی یو بلوغ از فاصله ها می نویسد .
۲۳ مهر ۹۱ ، ۰۲:۴۸ اطلاع رسانی بلوغ
با سلام و عرض ادب
” رد شدن از امتحان عاشقی ” را در بلوغ بخوانید .
۲۴ مهر ۹۱ ، ۱۹:۵۳ سلامی از بلوغ
با سلام
آپ بلوغ را در مورد افزایش قدرت بیان مطالعه بفرمایید
"مهارت بیان بلوغی "
۲۴ مهر ۹۱ ، ۱۹:۵۷ سلامی از بلوغ
سلام
ضمنا اگر مایل باشید آدرس لینک بلوغ را به blugh.ir
تغییر دهید.
با تشکر
۲۹ مهر ۹۱ ، ۱۹:۳۳ دعوتی از بلوغ
سلام
علم بهتر است است یا ازدواج؟(قسمت سوم چت دختر دانشجو با بلوغ)
منتشر شد.
۱۰ آبان ۹۱ ، ۰۸:۴۶ طناز از بلوغ
سلام بلوغ رو این دفعه طناز آپ کرده . حتما بخونین .
منشوری به نظر میاد . تا نظر شما چی باشه؟ . عنوانش هست:
چی کار کنم با دخترخاله ام؟
۱۴ آبان ۹۱ ، ۱۹:۲۱ اطلاع رسانی بلوغ
سلام
وقتی دوست جنس مخالف دارم ، دلتنگی هام رفع میشه، چرا ؟
جواب این سوال رو در چت خواندنی احسان برادری از بلوغ با یاشار از مدرسه تیزهوشان علامه جعفری بخوانید .

ضمنا خواهشمند است در صورت تمایل آدرس لینک بلوغ را در وبلاگتان تعویض نمایید.
با تشکر
۲۶ آبان ۹۱ ، ۲۰:۱۴ اطلاع رسانی بلوغ
سلام
قسمت آخر چت بلوغ با دختر دانشجو را در سایت بلوغ راهی بسوی آسمان بخوانید
عنوانش هست "چرا حجاب اختیاری نیست؟"
۱۰ آذر ۹۱ ، ۰۸:۵۵ دعوتی از بلوغ
با سلام
رابطه گریه برای امام حسین (علیه السلام) و منحنی آفرینش انسان!!!
را در بلوغ مطالعه بفرمایید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی