احسانینا

وبلاگ شخصی منه

احسانینا

وبلاگ شخصی منه

دلنوشته و خاطرات من

طبقه بندی موضوعی

خدا

دوشنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۱، ۱۱:۲۲ ق.ظ
10 روز مونده به کنکور و من اصلا امادگی این رقابت سنگینو ندارم .

الان که به پشت سرم نگاه میکنم احساس پشیمانی منو فرا میگیره که چرا از فرصت درست استفاده نکردم

خودم دارم خودمو گول میزنم اره خودم

ولی یه چیزی درونم داره میگه همه چی درست میشه اون چیز داخل وجودم منو داره حمایت میکنه خداااااا

ولی من این 10 روزو تلاش میکنم انشالا با کمک خدا و تلاش خودم نتیجه خوبی میگیرم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۳/۲۹
ehsanina

نظرات  (۳)

تو همین وقت های باقی مونده بشین بخون بی تاثیر نیست
سعی کن فقط عمومی بخونی
سلام لینکت کردم
۰۷ شهریور ۹۱ ، ۱۶:۳۵ دعوتی از بلوغ
سلام
" برای خدایی شدن از کجا شروع کنیم؟؟!! " جواب این سوال رو در بلوغ بخانید . با تیتر مطلب :
تعمیرگاه مکانیکی بلوغی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی