احسانینا

وبلاگ شخصی منه

احسانینا

وبلاگ شخصی منه

دلنوشته و خاطرات من

طبقه بندی موضوعی

خعلی دوس دارم بنویسم

شنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۱، ۰۴:۰۹ ب.ظ
درود بر همه شما دوستان

خعلی دوست دارم بنویسم.

ولی افسوس که حوصله ندارم.

اومدم بگم که استقلال سرور لنگه

و رئالم سرور بارساس

و منم دارم راهمو پیدا میکنم.

فکر میکنم اگه همینطور به درس خوندن ادامه بدم.

داروسازی مشهدو راحت بیارم.

با ارزوی موفقیت واسه همتون.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۱۲/۱۹
ehsanina

نظرات  (۱)

سلام عزیزم!مرسی از حضورت!
خوشحال شدم برگشتی.خوشحال تر میشم داروسازی قبول بشی اونم شهری که من هستم!بازم بیا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی