احسانینا

وبلاگ شخصی منه

احسانینا

وبلاگ شخصی منه

دلنوشته و خاطرات من

طبقه بندی موضوعی

درود و دوباره درود

پنجشنبه, ۱۵ فروردين ۱۳۹۲، ۱۱:۲۶ ق.ظ
امروز دوباره اومدم پایه نت و وبلاگ نویسی.

من نتو ترک کرده بودم و میخواستم نیام و هنوزم تو ترکم ولی با این هدیه نوروزی پارس انلاین دوباره اومدم تا از این هدیه استفاده کنم و الکی نسوزه.

دیشب اس اس بازی داشت و برد و خدا خواست که ببره و شانسم دخیل بود.

ما به یه بردم راضی بودیم با این خستگی و فشاری که رو بازیکنامون بود ولی خداییش بازیکنا غیرتی بازی کردن تو این اوضاع بی پولی که هیشکی هوای استقلال رو نداره . خدا هوای استقلال رو داره.

تو این اوضاع که مسئولین همه هوای لنگ رو دارن و با انتخاب این مظفر زاده معلومه که میخوان لنگ بره فینال و یه جامو بهش بدن.

ولش کن بابا اصن به من چه.

افسوس که تو وطن من تبعیض زیاده

عده ای سوارو عده تو تحریم پیاده ..

.

.

.


و لی دیشب بعد گل دوم چه استرس داشتیم که اونا گل مساوی رو نزنن.

به شدت استرس داشتیم به شدت.

به خاطر حساسیت بازی .

حالا حساس نشیم.

 واسه تبادل لینک هرکی عشقش بود منو لینک کنه بعد خبر بده تا منم بلینکم.


دوستان اگه عکسی چیزی داشتین میتونین توی این اپلود سنتری که بنرش سمت راست هس اپ کنین.

و لطفا عکس غیر مجاز نباشه (پورنو و بچه بازی) که پاک میکنمش.

و فلن بدرود

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۱/۱۵
ehsanina

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی