احسانینا

وبلاگ شخصی منه

احسانینا

وبلاگ شخصی منه

دلنوشته و خاطرات من

طبقه بندی موضوعی

دوباره من

يكشنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۱، ۰۸:۱۱ ب.ظ
درود

دوباره اومدم تا این وبلاگو اپ کنم.

ازون ته بیاد بیرون یه نفر ببینه و یه نظر بده و من از نظرش خوشحال بشم.

بله من اینم.

در باب این روزا :

روزای کمی تا کنکور مونده و باید تلاش رو بیشتر کرد از زمان بیهوده کاست و به ساعت مطالعه اضافه کرد.

خدا این پشتیبان جدید ما رو خیر بده.

بنده خدا از زمانی که پشتیبان ما شده از دستش کوتاهی نمیکنه.

و خیلی کمکه واسه من.

من روزی سه ساعت در س میخونم به صورت مفید.

پشتیبانم میگه حداقل 5 ساعت و حداکثر 10 ساعت باید درس خوند واسه موفقیت در کنکور.

من اگه 10 ساعت درس میخوندم واسه خودم یه پا داروین میشدم والله.

ولیکن تو این سه ماه بلا نسبت خودم باید مثل خر بخونم.

در حد جر دادن.

تا بلکه یه رتبه خوب و یه رشته خوب و ایشالا خوده مشهد قبول شم.

اگه غلط املایی بود شرمنده.

الان بازی اینتر و اون تره.

فعلا بدرود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۱۲/۰۶
ehsanina

نظرات  (۱)

سلام.به رسم ادب اومدم.
کنکور!!!!!!!!
وای!!!!!!!
منم امسال کنکور دارم.درد اینه که همه ازم انتظار رتبه دورقمی دارن.واسم دعا کن.
راستی پست هایی که با اسم "مهسا یوسفی"میذارم از خودمه.خوشحال میشم نظرتو بدونم.موفق باشی دادا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی