احسانینا

وبلاگ شخصی منه

احسانینا

وبلاگ شخصی منه

دلنوشته و خاطرات من

طبقه بندی موضوعی

هاستینگ با طعم مشهد هاست

پنجشنبه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۳، ۰۵:۴۵ ب.ظ
یک هفته ای به عید مونده بود و روزهای اخر قرار دادم  با دریا وب هاست بود .
هاستینگ قبلی من دریا وب هاست بود که نسبت به اینکه گروه بودن و شرکت نداشتن  پاسخگویی خوبی داشتن و سرورشون اپتایم نسبتا خوبی داشت. (حدود 97٪)
میخواستم سایت هامو خودم میزبانی کنم واسه همین تحقیق کردم تا اکانت نمایندگی بگیرم.
چه بهتر که همشهری باشه و دفترش مشهد باشه .
خلاصه گشتیم تو نتو مشهد هاست رو پیدا کردیم با 9 سال سابقه
سفارش دادیم و رفتیم مسافرت و 12 دهم که برگشتیم و مانیتورینگ رو نگاه کردم تو سایت اپتایم روبوت که ببینم سایت چطور بوده که در کمال تعجب دیدم این 10 روز همش داون بود روزی 5 -6 ساعت .
خلاصه گفتیم گه واسه همه پیش میاد و گذشت تمدید کردیمو بعد چند رو دوباره شروع شد و به الان رسیده که سه روز سایت های من رو هواس و هنوز برنگشته پایین .
اینم یه تجربه از مشهد هاست .

نظرات  (۲)

داداش اینا میگم که بقیه هم بدونن

پلن های نمایندگی مشهد هاست را نمیدونم ولی بقیه پلن هاشون را خودم کم و زیاد امتحان کردم از هاست های لینوکس گرفته تا ویندوز همه برای من خوب کار کردن

در کل مشهد هاست سرویس دهنده قدیمی ، خوب و قابل اعتمادیه
پاسخ:
شاید شانس بد من بودش .
منم فقط نمایندگی داشتم ازشون برای یه ماه .
ایشالا که کیفیتشون بهتر شده باشه .
belakhare umadan payin sitat ya hanuz un balan

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی