احسانینا

وبلاگ شخصی منه

احسانینا

وبلاگ شخصی منه

دلنوشته و خاطرات من

طبقه بندی موضوعی

چی شده؟

پنجشنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۱، ۰۷:۵۹ ب.ظ
رتبه ام تو کنکور شد 40 هزار و خیلی زیاد باعث تاسفه.

به امید خدا امسال بهتر بشه. انشا الله. من سعی میکنم شما هم دعا کنین.

در این یه مدت 4 ماه کلی اتفاق افتاده در جامعه ما .

حالا من میخوام بعضی مسائل رو بیان کنم از دید خودم چه اجتماعی و فرهنگی و سیاسی.

لطفا با نظرتون به من کمک کنین تا ببینم ذهنیتم درسته یا نه و گر نه درست شه و من توجیه شم.

با تشکر.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۹/۱۶
ehsanina

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی