احسانینا

وبلاگ شخصی منه

احسانینا

وبلاگ شخصی منه

دلنوشته و خاطرات من

طبقه بندی موضوعی

یه شب و روز نصفه و نیمه

چهارشنبه, ۹ اسفند ۱۳۹۱، ۰۸:۰۵ ب.ظ
درود

بر همه دوستان گلم که با نظرات خوبشون به من کمک میکنن.

دیروز که ال کلاسیکو بود و رئال برد و کلی حال کردم.

امروزم که استقلال مساوی کرد ولی حال نکردم.

دوست داشتم ببره با اختلاف ببره

ولی خداییش خوب بازی کرد.

کم کم داریم به عید نزدیک میشیم.

و تو این اوضاع و احوال اسفناک بازار و مملکت بدجور داره به مردم فشار میاره .

به امیده خدا که اوضاع بهتر بشه.

نمیخوام زیاد تو بازی کثیف سیاست واردشم.

زیرا برای اینکه همین وبلاگ بسته میشه دیگه من دوستای گلمو چطور پیدا کنم.

عجب هواییه این روزا مشهد.

هوای بهاری و کلا حال میکنی.

منظورم هوا هستش هااااااا.

راستی برنامتون واسه عید چیه؟

برنامه من که خونه نشینیه.

هر روز باید برم کلاس  و در عوض یه 15 روز شبا تنهام..

به نظرتون چیکار کنم این شبا رو؟

خودم که میخوام با شرت تو خونه راه برم و اب هویچ بخورم.

نظره شما چیه؟



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۱۲/۰۹
ehsanina

نظرات  (۱)

سلام.بله.از خودمه.ممنون از توجهت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی