احسانینا

وبلاگ شخصی منه

احسانینا

وبلاگ شخصی منه

دلنوشته و خاطرات من

طبقه بندی موضوعی

یه قول

دوشنبه, ۲ بهمن ۱۳۹۱، ۰۷:۲۰ ب.ظ

خدایا

دلم خیلی گرفته این روزا حسابام بهم ریخته.

به فکر خودم نیستم  بی مسئولیت شدم

الانم که اینارو تایپ میکنم بیام به خودم قول بدم که یادم باشه زیر قولم نزنم

باید شروع کنم به سمت هدف به سمت موفقیت برام دعا کنین شرمنده نشم.

زیر قولم نزنم.

متشکرم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۱۱/۰۲
ehsanina

نظرات  (۳)

۰۷ بهمن ۹۱ ، ۰۸:۱۲ ندای پاک فطرت
با سلام- احتراما جهت مطالعه مطالب تحلیلی سیاسی در وب سایت
"آی شلوغ-دانشجوی سیاسی دانشگاه تبریز"
دعوت به عمل می آید.
سلام احسان عزیز.من نمیدونم چه قولی دادی اما دعا میکنم واست!!!!منتظر حضورت تو وبم هستم!با تشکر...نفس
۱۴ بهمن ۹۱ ، ۱۸:۲۱ دنیادیده حور
سلام

بااحترام دعوتید به غزل

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی